;D

Hej allihopa!

Tilda stannar hos mig över natten idag och imorgon åker jag och sover hos henne. Ni vet ju hur vi är på loven, haha! En dag utan Tilda känns som en evighet, tro mig! Även om vi sitter på varsin sida av rummet och båda håller på med sitt så är det ändå mysigt på något sätt.

Roliga saker som tilda har sagt idag!

tilda: vet ni hur man kom på efternamnet tonberg (mamma hette de förr i tiden)
jag å pappa: nej?
tilda: det var en tonfisk som klättrade upp för ett berg!
alla: hahahahahahahaha xD

tilda: vet ni hur man kom på efternamnet helldal?
jag: nej? :o
tilda: det var en heeel dal, och så var det någon som hälde vatten över den!
alla: hahahahahahahha xD

osv, osv!

vi var även ute på en liten ruda. :)





min nya jacka! *dålig bild*



ungefär såhär ser mitt och tildas hår ut nu. ta det lugnt! vi gråter inte över det, vi skrattar åt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

röttt ? ;s

2010-10-29 @ 23:30:06

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0