Att se det man vill se, och vara den man vill vara.

Jag vet inte vad jag ska skriva så vi får se vad jag skriver nu hihi.

Satt och kollade på bilder som jag inte klarar av att radera från datorn och faaan va jobbigt det var. Jag måste erkänna att jag inte klarade av att kolla på dom en längre stund för jag kände verkligen hur tårarna började komma, men jag tänker fan inte gråta nu när jag varit så glad hela dagen. Tro det eller ej, men även om jag bara blir mer och mer förkyld blir jag gladare och gladare för varje dag!

Idag va rektorn lite störd. dom stängde av typ all el utan internet och sån skit, och jag kom på direkt att dom bara stängt av de för att vi hade energi som tema och inte förens på sista passet vågade en lärare erkänna att det var så. jävla töntar! ;) vi satt iaf med värmeljus och redovisade so med en karta som vi hade målat på ett papper. haha! riktigt kul! :) hela dagen har faktiskt varit kul... ;o

Nu ska jag lyssna på världens finaste låt och sen fundera lite på vad jag och Tilda ska hitta på i helgen! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0