är uttråkad!


01. HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST?
haha nej verkligen inte

02. TAGIT SMÄRTSTILLANDE
hmm... kanske :o

03. BRUTIT ETT BEN?
nej :)

04. HAFT SEX UTOMHUS?
tro det eller ej, men nej! hahahaha det rimma


05. HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR?
HAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHHAAHHA nu dör jag fan

06. BITIT NÅGON I TÅN?
eh... hahahahaha! jag vet seriöst inte


7. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON?
Ja :)

08. SUPIT TLLS DU DÄCKAT?
nej

09. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
Jaa :p

10. ÄTIT PAPPER?
muffins/bullpapper

11. KYSST EN 30-ÅRING?
fyfan! nej

12. HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
nej

13. KÖRT KLÄDPOKER?
hahahaha de va längesen

14. TATUERAT DIG?
nej, men tro mig... JAG VILL

15. PIERCAT DIG?
navlen och näsan. räknas öronen också? haha

16. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
jaaaaaaaaaaaa

17. PUSSAT EN GRODA?
hihi aa

18. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
ja på skoj xD

19. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
nej, det skulle jag aldrig kunna göra.

20. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ?
*kolla upp*

21. SVIKIT EN VÄN?
kanske...

22. TESTAT XTC?
nej

23. HASCHAT?
nej

24. SNIFFAT?
nej


25. TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN?
nej

26. AMFETAMIN?
??


27. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL?
nej

28. TAGIT SÖMNMEDEL
nope

29. VARIT PÅ SOC?
nej

30. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ?
nej

31. HAFT/VARIT EN KONTAKTPERSON?
nej? <.<

32. VARIT OTROGEN?
nej

33. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
ja, men mest på skoj tror jag

34. SPYTT PÅ NÅGON?
kanske när jag var liten? ^^

35. HAFT MAGINFLUENSA?
ja, men det är längesen nu :))

36. VARIT MED BARN?
nope. :)

37. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM?
klart som fan att jag har :) <3

38. CYKLAT I MOTVIND?
ja? xD hahahaha, så jävla jobbigt är det

39. GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG?
vi kan ju säga att när man har haft exakt samma slöjdlärare sen 4an, är det svårt att INTE ha fått dom arga

40. HAFT TANDSTÄLLNING?
japp. ;)

41. ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G?
inte just nu ;o


42. HAR DU TRÄFFAT LEIF LOKET?
vem är det?????????????????

43. HAFT TREKANT?
nej hahahahhahaha XD

44. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN?
nej? HAHAH omg

45. HITTAT EN KATT?
vi hittade våran katt ju! :)

46. HJÄLPT EN GRANNE?
ja klart. :)

47. BLIVIT OMSKUREN?
nej? HAHAHA omg

48. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET?
vet inte. ;o

49. HAFT SEX MED EN VUXEN NÄR DU VAR ETT BARN?
nej!

50. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN?
alla prinsessor i disneyfilmer? xD

51. VAD TÄNDER DU PÅ?
de ni

52. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DATEN?
vet inte...

53. HUR SKUM ÄR DU?
eh.. fråga inte mig ;o

54. VILKA 5 PERSONER GILLAR DU MEST OCH LITAR PÅ TILL 100%
Tilda, Viktor :)

55. VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER?
sött som fan

56. ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN?
verkligen inte

57. NÄR GRÄT DU SIST?
igår ;p

58. VAD ÄR DET SOM DU INTE FÖRSTÅR DIG PÅ NÄR DET GÄLLER KILLAR/TJEJER?
hur vissa killar kan vara såna idioter mot tjejer, och hur tjejer kan gå med på att låta killarna bete sig så

59. ÄR DU GLAD?
är jag la. :)

60. VARFÖR?
tilda är här och håller mig på bra humör

61. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN?
vänner, familj

62. KÄRLEK ELLER LUST?
Kärlek.

63. SILVER ELLER GULD?
båda :)

64. DIAMANTER ELLER PÄRLOR?
båda :)

65. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång. Det är fan det finaste som finns!

66. HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN?
klart ;) när jag va mindre hahaha

67. SOVER DU MED GOSEDJUR?
nej ^^

68. VILKEN FÄRG HAR DINA UNDERKLÄDER JUST NU?
svarta

69. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
HAHAHa rulla fram

70. VAD ÄR DE 4 SISTA SIFFRORNA I DITT MOBILNUMMER?
8796

71. VAR VILL DU ÅKA PÅ DIN SMEKMÅNAD?
jag vet inte riktigt. :)

72. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET?
Asså såna där små saker... Det behöver inte vara något märkvärdigt, men när någon visar att den bryr sig blir det automatiskt romantiskt tycker jag . :)

73. VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
vet inte faktiskt... ;o

74. FAVORITSPORT?
ridning

75. VAD GÖR DIG GLAD?
glada människor , och när människor skriver jätte fina saker till en . haha!

76. VILKEN ÄR NÄSTA CD-SKIVA DU KOMMER ATT KÖPA?
köper aldrig cd-skivor . ;o

77. BÄR DU KONTAKTLINSER ELLER GLASÖGON?
nope

78. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT?
jag kommer inte på något just nu...

79. HAR DU VUNNIT NÅGOT SPECIELLT PRIS?
hahahaha jag vann priset som "bästa kompis" i 3an. xD tack allihopa som röstade på mig istället för burim!! :D:D:D

80. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER?
hmm... allt jag planerat är att jag och tilda ska utomlands om ca 3 år. :)

81. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT?
vet inte... ;o

82. VAD GILLAR DU MEST? KOMEDI ELLER SKRÄCK?
komedi! :D

83. ÖVER TELEFON ELLER PERSONER EMELLAN?
irl, men det är la helt okej att snacka i telefon också eller? ;)

84. KRAMAR ELLER PUSSAR?
båda två är mysigt. :)

85. VILKEN LÅT REFLEKTERAR DU DIG MED?
jag vet inte........

86. OM DU DOG IMORGON, VEM SKULLE DU LÄMNA ALLTING TILL?
familjen och tilda såklart!

87. HAR DU NÅGRA FIENDER?
nej :)

88. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR?
Jag är rädd för att bli ensam..


89. SKULLE DU HELLRE VARA RIK ELLER BERÖMD?
Rik.

90. VAD ÄR KLOCKAN I ALBANIEN JUST NU?
inte en jävla aning. ;o

91. OM DU HADE 24 TIMMAR ATT LEVA, VEM SKULLE DU TILLBRING DEM MED?
familjen och mina närmaste vänner

92. HAR DU MÖTT JULTOMTEN?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D

93. OM E.T. KOM OCH KNACKADE PÅ DIN DÖRR, VAD SKULLE DU GÖRA?
säga "hej" :)

94. NÄR VAR DET SENAST DU PRATADE MED PERSONEN DU TYCKER MEST OM?
menar ni av andra könet eller hur man ska säga det? annars pratar jag med tilda lite då å då för hon e bredvid mig. ;)

95. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?
hahaha, aldrig typ. xD

96. HAR DU NÅGRA HUSDJUR?
yes! katt

97. VAD HAR DU FÖR E-MAIL ADRESS?
dedu

98. NÄR VAR DU LEDSEN SIST?
igår

99. ÄR DU ALKOHOLIST?
jafan 8D

100. HAR DU HAFT TRÅKIGT NÄR DU SVARAT PÅ DESSA FRÅGOR?

jaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

#58

vissa tjejer kan faktiskt också va idioter, det är inte bara vi killlar.....

2010-10-27 @ 20:11:28
Postat av: Anonym

Tror inte att hon menade dig (om du är kille) utan vissa andra killar. Jag förstår precis vad hon snackar om.

2010-10-27 @ 20:55:48

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0