‹/3

Det gör ont, så jävla ont ska ni veta.
Detta är ingen smärta jag kan ignorera eller springa ifrån, för det kommer finnas där ett bra tag.
Allt jag vill just nu är att den ska försvinna.
Det känns ungefär som om någon boxar dig i magen, men smärtan försvinner inte utan finns där hela tiden.
Jag är trött på det livet jag lever just nu.
Jag är trött på all drama som är överallt.
Jag är trött på att folk snackar så jävla mycket skit.
Jag är trött på att sakna det som varit.
Jag är trött på att ens försöka.

Nej mina vänner, ingen mer än jag vet vad detta handlar om.

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas allt blir bra snart martina!

<3

2010-10-25 @ 07:26:44
Postat av: Martiniskaninis! ;;)

im with the girl above me !

2010-10-25 @ 17:35:26

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0