What you think, I'm doing this for me, so fuck the world

Jag har ingen aning om vad jag gör just nu... Pappa borde komma hem vilken minut som helst och jag sitter och snurrar i en stol och lyssnar på musik... Jag blir även mobbad av en Bäck på facebook... Känns hemskt...




Så kan det gå om man heter Martina Helldal.

JUSTE! Karl Johansson har slagit till igen... Som några av er kanske vet så är han som en bror för mig och är typ en av få som får ha min mac (av Emils vänner) och vet ni vad han alltid gör när han har den? HAN BYTER BAKRUND. Detta är inte utav dom värsta han bytt till, men den är jävligt ful.


ja, jag har massa saker på skrivbordet som jag håller på med. haha! Har t o m kvar spotifysaker... jag är ju fan seg.. tror jag måste ta tag i detta snart. :o Måste nog ta tag i några andra saker också. Jag tänker måla om min garderob. Den ska vara vit, sen tänker jag skriva ett citat på den med svart. Det ska vara ett citat som verkligen betyder något för mig, men vilket det är får ni inte veta just nu. Sen hade jag och Tilda tänkt dra till varberg eller halmstad i slutet av november... Typ dags för julklappar..... Sen efter jul så drar vi till göteborg och har lika kul som vi alltid har.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0