We don't have the power but we never say never

DU

Du heter - Martina Helldal!
Du går i klass - 9c såklart! coolaste och bästaste klassen!
Ditt humör just nu - glad bara för att jag chattar med rikard! hahahhaa.
Du har just nu på dej - strumpbyxor, vit lång tröja O_O och underkläder såklart!! :D:D
Du älskar färgerna - lila, blå, gul, grön, orange, röd, vit, svar och alla andra färger! ;)
Du älskar maträtten - eh.. jag vet inte :o
Din favoritdag skulle se ut såhär - hmm... Att vara med Tilda, Rikard och Viktor är kul, så att vara med dom hade varit min favoritdag för jag kommer inte på något just nu haha.

KÄRLEK

Du är tillsammans med någon - nej :p
Du har varit det detta året - ja
Du är kär i någon - inte kär
Du älskar att vara kär - ibland

VÄNNER & FAMILJ

Du har många vänner - har jag la. :)
Du har en stor familj - aa biffffffffff
Du har en bästis - ja, tilda tilda tilda ♥
Just nu umgås du mest med – hahah tilda. förvånad nu eller? ^^

Din familj gör minst en familjeresa varje år - nej ^^
Du älskar dina vänner & din familj - självklart! :)
Du finns där för dem - jadå :)
ÖVRIGT

Vad lyssnar du på nu - en helt cp låt... och tro mig, ni vill inte veta namnet för den suger!
Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara - haha vet inte... men helst en kille! fett kul!
Ditt favoritplagg är - inte en aning O_O
Natt eller dag - båda!
Singel eller förhållande- singel ;p
Kompisar eller familjen - båda :)
Handboll eller fotboll - spela roll ^^
Stockholm eller Göteborg - Göteborg!
Foki eller Kissie - kissie e dum i huvudet, men foki är tråkig... haha!

 

 



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0