Vi är starkare tillsammans.

Teknik... Jag och Tilda kom på en skit bra sak! Nu vet vi hur vi ska få våra jävla vindkraftverk att funka! *förhoppningsvis* Från att komma in i rummet och inte ha en aning om hur man ska få det att funka tills man kommer på en super smart sak! UNDERBART! 8D

No... Vi snackade mycket om att någon tant från tidningen tror att strålningen från datorerna/bredbandet förstör våra hjärnor å att det var därför betygen var dåliga förra året?! Asså, då undrar man ju vad som är fel på henne... ;o

språk... Vi skulle översätta lite ord och sånt, och det gick fett bra. Inte för att vi behövde göra så mycket för att Lotta gjorde det åt oss, men ändå! haha. Älskar våra tyska-lektioner. Så jävla goa. :)

Bild... Jag har börjat måla något missbildat, och jag har ingen aning om hur jag ska få det att se bra ut! hahaha, jag känner mig så jävla korkad. xD Men fick iaf veta att jag hade kvar mina VGn i bild och slöjd. Så in helvetes jävla skönt.

Carro berättade även att 9c är skolans stolthet! Rektorn är jätte stolt över våran klass, och vi är den goaste klassen på skolan, som har hållit oss ifrån bråk och sånt i snart 4 år. Hur grymma får man va?! ;)

Nu ska jag kolla hur jag ligger till i alla ämnen så att jag vet vad vi kommer snacka om på utveckligssamtalet sen... Usch, går det dåligt så dör jag! hahaa! ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0