a loyal friend is hard to find

I will be strong I will be faithful
'cause I'm counting on
A new beginning
A reason for living
A deeper meaning

Jag sitter och lyssnar på Helénes (tildas mamma) spotifylista... Hon har jävligt bra musiksmak haha!
helenés spelista


Min Bästa Vän

1. Vad heter hon? Tilda Petersson
2. Hur gammal är hon? 15 ;)

3. När träffades ni sist? någon timme sen, och vi träffas om en timme igen haha!
4. Vad har hon för hårfärg?  svart och RÖTT HAHAHA
5. Brukar hon färga håret? det händer :)
6. Vilka färger har hon haft? blond, brun, svart
7. Vad har hon för parfym? vet inte vad den heter.....
8. Är hon galen? bara förnamnet.
9. Vad är erat första minne? jultomtenspinne typ? ;)
10. Har ni många minnen ihop? som fan xD
11. Vart bor hon? i skogstorp och vid mcdonalds :)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men om 3 år, då jäävlar! ;)
13. Är du avundsjuk på henne? ja, hon e fett snygg!
14. Vad heter hennes syskon? sebbe alwin, sen är emelie och marcus hennes låtsas. xD
15. När träffades ni första gången? asså, vi har gått i klasserna bredvid varandra sen 0an... å sen känner våra pappor varandra, men det fick vi veta efter några år.. (*HOST* i *HOST* 7an)
16. Hur träffades ni?
vi gick i klasserna bredvid varandra och hade lektioner med varandra.. + att min "syster" (våra föräldrar kallas oss det xD) va skit bra vän med sebbe, så jag hängde med dit en gång, och det ångrar jag inte! :D
17. Vad går hon i för sporter?  ingen just nu, men vi tänker börja rida igen! vi vet bara inte vart haha!
18. Vad kan hon göra på helgerna? tro det eller ej, men hon är med mig!
19. Göra efter skolan? va med mig eller slappa ;)
20. Vilken skola går hon på? skogstorpsskolan xD
21. Favoritmat? jag tror faktiskt inte hon har någon favorit :o
23. Har hon fräknar? nej ^^
24. Har ni kollat på film någon gång? hahahaha varje gång vi är typ xD
25. Har ni bråkat någon gång? ja, men vi blir typ vänner direkt xD
26. Blir ni vänner igen då? självklart!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? hahaha varje dag xD
28. Har du sett henne gråta? japp... :/ <3
29. Vad gjorde du då? slog till henne... nej jag trösta henne såklart :o
31. Har hon sett dig gråta? jappppp
32. Vad ska ni göra i sommar? ojojoj, vi ska göra en jävla massa. xD
33. Har hon svikit dig någon gång? nej! <3
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jafan :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dum fråga, jag kan inte leva utan henne.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? självklart!
37. Är hon en rolig person? hon är världens roligaste!
38. Vad är det bästa med henne? att hon är ärlig.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? absolut ingenting!
40.Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? ... jag ger henne perngar utan att ha vunnit en miljon , så klart jag hade!
41. Hur ser hennes klädstil ut? NICE!!



42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hon får göra preciiiis som hon vill! :)


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0