En liten del utav 2010.


var på stranden med fb och tilda.


Hade några mysiga dagar med Tilda och John.


Började vara med Tilda varje dag.


Det kom en jävla massa snö.


Karl köpte en riktigt fin apa till mig i thailand!


Hade några roliga samlingar i skolan.


Jag började hata mitt hår och färgade det ganska ofta.


John och Coffe tog några "sexiga" bilder på mig.


Jag kom på att vintern kunde vara riktigt vacker.


Jag och Tilda kom på att snö inte är något att leka med när man är ute och går.


jag blev förälskad i denna pojken.


Jag märkte att jag var lika snygg som pappa.


Hade några slappa skoldagar.


firade påsk!


Jag och Tilda njöt utav vintern!


3 nyvakna tjejer efter en riktigt mysig tjejkväll hos tilda. (ff saknas på bilden)


var på horse show med 4 underbara tjejer! (frida, frida, tilda, marika)


träffade ett par trevliga pojkar i stan ;)


var mycket med dessa tjejerna.


Färgade håret mörkt och klippte det kort, och var verkligen inte nöjd så jag levde i min luva!


Var på en jävligt trevlig tjejkväll hemma hos Tilda!

Kommer mer bilder någon annan dag! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0