Bara för att en sak är dålig, behöver inte alla vara det.

Ligger i min säng och chattar med Felix Bodin. Han vill ha tbx sina vänner på facebook,  så alla får bli vän med honom igen!

Hade världens roligaste idrottspass idag. As längesen vi fick leka! haha.

På första passet idag stack tom mig med ett gem (?!) och så skrek jag "VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG? :o" å allt han sa "varför skriker du????" ahahahha, asså det är så hemskt men ändå underbart att sitta vid tom igen.

Det är faktiskt inte så hemskt att sitta bredvid Oscar och ha John och Kalle nästan bakom sig heller... Bara när dom kastar sudd (nästan hela tiden). Jag är faktiskt riktigt nöjd med min plats. Det är liksom aldrig fel att sitta bredvid Jennie heller! :D









man kan ju säga att jag skrattade ganska mycket åt dessa "vackra" bilder!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0