Underbara tjejer.

Först var vi ju på gymnasiemässa. Jag, Tilda, Paulina, Emilia och Fanny hade det riktigt trevligt. Emilia sjöng jävligt vackert också! :) Hihi! Älskar mina tjejer fett mycket, och jag och Fanny kom på att vi ville hålla på med typ samma sak. Riktigt trevligt om jag får säga det själv. :)
På bussen hem så satt Fb, Ff, jag och Tilda och fulade oss. Jag blev skit rädd för när Fb skrek "robert" i mitt öra! XD Men vi tog jätte vackra kort, som kanske inte riktigt är något att skryta med... TYVÄRR!
Sen åt vi och lärarna tvingade mig torka ett extra bort, men jag klagade inte, utan jag bara torkade bort det. JAG BORDE FÅ MVG.
Sen satte vi oss i café havet och drog skit bra skämt. Min humor är på topp idag asså! (Jag och Tilda drog såklart några riktigt klockrena skämt på vägen till Halmstad) ...

Sen hade vi en lektion idag, och jag hade sång. Inte speciellt roligt idag... 

Nu sitte jag i min säng i mjukiskläder och är helt slut. Tror jag ska gå ner och kolla om vi har något ätbart hemma.
PUSS


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0