underbara tisdag.

Först hade vi slöjd. Anki snackade om betyg och sedan började jag och Paulina stoppa upp Dolly Parton som tyvärr ser ut som en alien... HAHA! FETT SEXIG.
Sen kollade vi på någon konstert... Jag tyckte inte att den var speciellt bra..... tyvärr! ;)
Sen hade vi rast... Vi satt i b-spåret och hade det riktigt trevligt. 9b är en fin klass! haha! :D
Sen hade vi so. Vi fick länder och ska typ skapa första världskriget. jag, Elin och Marcus är storbritannien. Vi har iaf fred med Frankrike! (Carl, Joel, Sainab, Helené) fett kul! :)
Sen hade vi rast igen. Då var vi åter igen i b-spårets klassrum. Emilia och Fanny är underbara asså! Sen kom jag på att typ hela c & b umgås med varandra! haha. Det är riktigt mysigt, så halva våran klass satt och myste med 9b den rasten.
Sen hade vi svenska. jag läste min dåliga bok... inget intressant med andra ord.
Sen hade vi rast. Tilda skulle ha engelska så jag gick å satte mig med henne i c-spåret en stund. Tom dampade på mig, och sen gled jag ner från stolen, och fan va jag skratta då. tilda tycker nog att jag är lite idiotisk... omg asså! ;)
sen hade jag tyska... vi kollade klart på filmen och sen läste vi någonting...... Jävligt trevligt faktiskt!

Nu ska jag göra ett slöjdarbete och ni får ha det så bra.

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0