Tycker om dig som du är, så var dig själv min vän.

Imorgon fyller Emil år, och han vill inte att jag berättar det för någon för han vill inte att någon ska sjunga, och gissa vad jag tänker göra? Jag tänker berätta det för varenda jävla människa! :D

Sitter och snackar med Felix om idiotiska saker vi gjorde förr i tiden...
  • Jag och Felix stoppade massa chili i munnen och fan vad starkt det var!
  • Jag, Felix, Marcus, Elmer, Fb, Nella, Karl och Samir slogs med pinnar. *MOGET!*
  • Vi som gick i 5an på stora borka (jag, felix, elmer, marcus, fb, ff, zara, sainab) fick våran lärare så stressad att han tappade håret... När vi slutade fick han tbx det! hihi
Sen har vi gjort en massa annat också, som vi inte ska ta upp här! haha. störda ungar... Men så går det när man varit vänner sen dagis. :)))

HA DET BRA

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0