tråkiga frågor

WHO?
Vem är i rummet med dig?: jag..... ;) 
Vem fick du sms av senast: Fb tror jag.. i skolan när hon frågade vart jag å paulina var 8D
Vem tänker du på nu?: jag tänker "hoppas rikard loggar in på msn ikväll" , så rikard! HAHA! :D
Vem pratade du senast i telefon med? mammaaaa :)
Vems hus var du i senast?: om inte mitt räknas så... säkert tildas. ^^
Vad sa du senast? "Det är kallt"
Vem önskar du att du var med nu? tilda... saknar henne.
Vem är din favoritsläkting? kan tyvärr inte svara på den frågan för jag har ingen favorit eftersom jag typ tkr om alla. :)
Vem i din skola går dig mest på nerverna? det är olika från dag till dag. xD

WHERE?
Vart är din telefon? på min mage. ;o
Vart är din mamma? där nere ^^

Vart är din pappa? jobbet, eller så har han kommit hem nu..... ;o
Vart sover du? i min säng kanske???
Vart handlar du mest? inte en aning ^^
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? JC
Vart åkte du senast med bil? hem antar jag. ;)
Vart i ditt rum är du? ... sängen! :D

WHAT?
Vad åt du senast? glassssss

Vad drack du senast? eh.. vatten typ
Vad är de för färg på dina byxor? har inga byxor på mig, har leggings!!!
Vad är den närmaste saken som är blå? mina naglar XD
Vad gillar du mest med skolan? träffa alla söta människor ;)
Vad är din favorit färg? lila! :)
Vad är din favorit hemsida? svår fråga... facebook kanske?

Vad är ditt favorit sko-märke? jag vet inte :o
Vilken film såg du senast? haha jag har fan sämst minne för jag kommer inte ihåg vad den heter. xD
Vad hör du just nu? albin och emil när dom spelar & musik!

WHY?

Varför går du i skolan? för att jag måste?
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? för om inte dom gör det, vem ska annars göra det..?
Varför är alla besatta i COD?  jag antar att det är kul ? ^^

WHEN?
När är din födelsedag? 21 mars
När köpte du senast nya byxor? venne

När var senaste gången du tände ett ljus? jag vet inte.. xD
När var du senast i skolan? innan.......
När träffade du din pappa senast? imorse xD
När duschade du senast? igår kväll (y)

HAVE YOU EVER?
1. Hånglat i mer än 3 minuter? ja
2. Sovit i en annan säng? ja

3. Hånglat på en bio? faktiskt inte :)
4. Hånglat i skogen? ja

5. Tyckt att din kusin är het ? haha nej!
6. Sovit naken? jaa 8D men de har ju alla, typ när man va liten å sånt ;)
7. Kört över hastighets gränsen? ... jag har gått över hastighets gränsen!
8. Målat om ditt rum? jag har tapet

9. Dansat framför en spegel? haha, varje gång jag å tilda är flummiga! :D
10. Fått hicka? ja? xD
11. Dumpat någon? yes
12. Stulit pengar ifrån en kompis? nope
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej
14. Varit i slagsmål? med mina syskon ♥
15. Smugit ur ditt hus? vrf smyga när man bara kan gå ut? *suck* ;)

16. Haft känslor för någon som inte känt desamma? mm
17. Blivit arresterad? nej xD
18. Hånglat med en främling? tror jag inte ;o
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? nej
20. Varit förälskad i en granne? NEJ
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? tagit ledigt och gjort något roligare ;)
22. Sovit i en säng med någon av samma kön? ja xD

23. Sett någon dö? nej ;p

24. Kysst en bild? jafan!! ;)
25. Sovit till 3? nej :DDDDDD
26. Älskar eller saknar någon just nu? ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 13:51:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0