*tårar i ögonen*

"Martina, du är en sån som har hur mycket kärlek som helst inuti dig. Du ställer alltid upp och skulle aldrig såra någon med mening. Du ger kärlek till allt och alla, t o m dom som inte förtjänar det. Jag önskar faktiskt att jag var som du. Du har den där gosiga personligheten som alla dras till, och det där super söta utseendet. Hade jag varit du hade jag varit jävligt stolt ska du veta.
Du är alltid så himla stark också! Jag hade aldrig klarat att skratta samma dag som min pojkvän dumpat mig. Jag vet att det gjorde jävligt ont att bli dumpad, men jag är stolt över att du nu äntligen kan gå vidare. Du är en sån som förstår att det inte hjälper att stanna kvar på bottnen föralltid.
Jag vet även att folk håller på mycket med att du borde bli tillsammans med Viktor, och bara så du vet så är ni jätte fina tillsammans även om ni kanske inte har känslor för varandra. Jag vet ingenting om det och tänker inte lägga mig i.
Det jag ville säga är iaf att jag är riktigt stolt över dig, och att jag önskar att fler var som du, för du finns verkligen alltid där när det gäller. Tack för allt Martina Helldal."

Förstår ni hur glad jag blev utav detta? ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0