sanningen svider.

Jag har gjort jävligt många misstag i mitt liv som jag verkligen ångrar nu.
Det finns en speciell sak som jag verkligen ångrar, och jag fattar verkligen inte hur jag kunde vara en sån idiot som jag var då.
Jag önskar att det inte var försent för att säga förlåt.

Jag har alltid varit den personen som tagit ett steg bakåt så fort jag känt att något inte är bra.
Jag har alltid varit den personen som låter andra vinna och låter andra ta priset för jag vill inte vara en dålig människa.

Vi säger att jag och någon jag känner gillar samma person, då backar jag undan och låter den andra personen få den killen vi gillar. haha, jävligt moget exempel, men det är så det ligger till.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0