saknat mig? ;)

Hej!!

Idag har jag köpt julklappar till alla utan Emil och pappa. Trodde faktiskt att dom skulle vara lätta att köpa till, men nejnej!! -.- Alla andra får iaf ungefär vad dom önskar sig..... Vet inte vad Tobias önskar sig, så honom chansade jag på, Johanna ville inte ha något men hon fick en julklapp iaf! Sara fick det tråkigaste av allt hon önskade sig och elma melvin och neo kommer säkert bli jätte nöjda. ;) HHAHAHA! Mamma får samma sak som förra året för det är allt hon önskar sig......... Tilda och Paulina får nog dom finaste sakerna! haha. Jag är för jävla bra på att köpa julklappar! :o

Kom även på att jag ska önska mig system kamera i födelsedagspresent istället, för jag tycker att det är mysigt att öppna massa paket på julafton. (a) Jag äger, jag vet. :)

Nu ska jag spendera några timmar av mitt liv framför datorn med fanta?... Aja, puss!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0