PUSS

Slöjd  - jag och Paulina har äntligen börjat sy våran Dolly Parton! Jordens snyggaste gamling för fan!
So - Oscar slog mig, och jag slog tbx... INTE nice. Ond kusin...!
Svenska - proooov. Vi får la bara hoppas att det gick bra. (y)
Språk - Kollade på sound of music, som varje tisdag... Så himla tråkig. :( Jävla Hitler film!!!

Kollade precis var Lotta skrivit om mig på unikum också. "Bra jobb och bra ansvar. Även lätt för grammatiska fenomen. Bra uttal och goda kunskaper" SÅ JÄVLA SKÖNT! Var skit nervös när hon sa att hon hade skrivit om mig och trodde typ att jag hade gjort något dåligt. ;) MEN JAG ÄR FAN GRYYYYYYM!


HAHAHA, titta vilket fint meddelande man fick av Olof när man kom hem. Riktiga noobs dom där prästerna och diakonerna. ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0