OJ OJ OJ!

Nu har mina föräldrar gift sig. Min syster råkade välta en sak när dom höll på att gifta sig och jag kunde inte hålla mig för skratt så jag asgarvade. VI ÄR NORMALA.
Sen drog jag mamma och pappa och fikade medans alla andra drog hem/tbx till jobbet. KLADDKAKAAA ♥ ...
När jag kom hem sprang jag in i mitt rum där jag hittade Tilda och Rikard som satt och kollade på film. MYCKET trevligt!
Snart drar mamma och pappa och sover borta så jag Tilda, Emil och Albin (tror jag) är ensamma hemma tills imorgon. Så det blev pizza, idol och en jääävla massa disneyfilmer. Ibland är livet underbart. Vi slänger säkert in någon skräckfilm också, eftersom vi älskar skräckfilmer! Inte för att vi blir speciellt rädda... Tilda skrattar och jag gömmer mig tills jag märker att det inte var så läskigt som jag trodde att det skulle vara! haha.

Nu ska jag visa Tilda hur man spelar yatzy. Hon suger verkligen.

PUSS


Min och Tildas favoritlåt!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0