oj oj oj xD

Efter att knappt ha sovit något på hela natten pga skrikande ungar sitter jag nu jätte pigg i min soffa och slappa! :D Sitter även och skrattar åt när Alexandra berättar om att hon skulle smsa mig men råkade smsa en gammal tant, jag lovar jag gråter av skratt. xD Så jävla roligt!

Senare idag ska jag umgås med min bästavän. Ovanligt? Nej inte precis, men hon kommer ju till sin far i skogstorp idag så det är inte så långt att gå då! ;) haha!



Vadå nyvakna?

Skönt att alla folk som varit här idag har åkt hem! hahaha Johanna och pappa började typ bråka så dom drog, å sen var Carl-Johan, Yvonne och Oscar här och firade Emil och nu är det bara jag Emil och Albin hemma. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0