någon som vill byta familj med mig?

*emil går in i mitt rum å dränker mig med massa parfym*
jag: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Emil: du måste lukta gott!!!!!!
jag: EMIL!!!
Emil: DU MÅSTE LUKTA GOOOOTTTTT! :D
jag: men inte pga killparfym -.-
*pappa sitter i rummet bredvid*
pappa: HAHAHAHA TINA LUKTAR KILLE!!!!
jag: sluta :(((
*emil går på toa*
Emil: tina, den parfymen passar dig... KILLparfym!
jag: -.-

Elaka som fan!


Igår sov Viktor och Rikard här. Vi kollade på film, spelade spel, va ute, spelade kort och lite annan skit. Jag och Viktor skulle ha tävling om vem som klarade vara uppe längst, men båda somnade. Jag råkade t o m somna i hans tröja. (y) Det blir inte mycket bättre asså.

Nu ska jag gå å planera vad jag ska köpa till alla  i julklapp. Jag tror jag vet vad jag ska ge Tilda iaf. haha! Jag vet, jag har kommit långt! har bara 12 packet kvar efter det. Det är dyrt med många syskon, syskonbarn, föräldrar och mor/farföräldrar... Detta suger , haha!

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0