min vackra dag!

Sitter i mitt kök och kollar på medans Tilda pluggar matte. Medans hon gör det tänkte jag berätta lite om vad som hänt idag. ;)

Först vaknade jag... Häftigt, jag vet! Gick upp och fixa mig och sånt och drog till skolan och träffade Tilda. Vi gick och satte oss på våran bänk, och efter ett tag kom Emilia och Fanny och vi hade det riktigt trevligt. Efter en stund stack dom till slöjden och vi skojade med Alice. Trevligt som bara den!
På samlingen försökte jag låta bli att somna när jag satt och läste Anne Franks dagbok som är för jävla tråkig. Det händer ju ingenting! haha.
Sen hade vi en timme med Per. Vi fick personer och jag fick Rosalind Franklin. Hon är typ en kemist eller något, och det blir säkert trevligt att ta reda på saker om henne. Hon dog när hon var 37 pga cancer, men jag tror inte att ni bryr er om det, haha!
Sedan hade vi lite rast. Snackade om småbarn med Emilia och Fanny, och jag kan säga att Fannys åsikter får mig att skratta ganska mycket. Haha! Riktigt roligt.
Sen hade vi en lååång lektion med No. Vi kollade på filmer och svarade på massa frågor. Blev nog något blåmärke rikare också pga av mina lilla kusin som sitter till höger om mig i klassrummet. *suck*
Sen gick vi och åt. Någon konstig kyckligsak... Hihi! Sen gick vi dampade med våra 2 vackra vänner i 9b. Fanny stängde ute oss, haha! Vi kände oss lite mobbade, men söta Emilia släppte in oss efter ett tag!
Sen hade vi lite matte. Vi ska skriva om någon snubbe som kommit på något inom matten. Det blir la kul eller något, haha!
Sen gick vi och satte oss i café havet och slappade. Jävligt skönt! Tilda och jag började även att dampa lite, för hon satt och klappa på mig och det slutade med att vi låg på varandra. Haha lite misstolkande..
Sen hade vi engelska. Jag, Tilda, Paulina och John hade riktigt trevligt. Älskar att när John läser så börjar han skratta lite då och då. Haha, då börjar jag skratta automatiskt. Härlig kille asså! ;) haha!

Sedan ringde jag Tildas kära broder och sa till honom att han skulle gå ut med Fidde för Tilda skulle hem till mig och plugga. Efter många om, men och tystnad så gick han med på det. Ibland kan Sebbe vara en riktig pärla asså!

Sedan skjutsade Tilda hem mig på hennes cykel, och då satte vi oss här i mitt kök och Tilda satte genast igång med matten som den mattenörd hon faktiskt är. ;)

Nu ska jag knarka lite mer musik och sedan får vi se vad som händer. Ha det så bra och så hörs vi senare!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0