mammmmmaaa <3

Tjenare!
Har precis läst ut en bok jag lånade utav Tilda. Så grymt bra! Började nästan gråta för att en kille dog i den... Asså en av hennes vänner... Asså, haha! Nej, men det var hemskt.

När som helst kommer mamma hem och då tänker jag springa ner och sätta mig med henne i soffan och äta lite faktiskt. Har jävligt svårt för att äta när jag är sjuk, så istället för att äta mycket mat får jag äta lite då och då. (y) Inte speciellt roligt.

Nu kom hon så jag drar och säger hej till henne.

HA DET BRA.


sommaren 2009.
hon var ganska mycket brunare än mig...



Innan när mamma ringde från jobbet...
mamma: ta medicin nu!
jag: jadå!

När mamma kommer hem...
mamma: har du tagit medicin?
jag: nej............ (a)
mamma: TINA!!!

haha, och jag ska ta medicin i rästen av mitt liv typ... Jag tror jag kommer dö i förtid! ;)

pspspsps, varje gång jag hostar säger tilda "har du tagit medicin idag?" ... dom typ sammarbetar!!!!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0