love is not a victory march

Oj vad ensam jag känner mig just nu. Rikard stack och kollade på tv i 1 timme och allt blev helt tyst... Har iaf min bästavän på msn. Det får mig iaf att känna mig lite bättre.

Imorgon kommer bli en sån där dag då man jag sitter och pluggar en massa. Jag ser tyvärr inte fram emot det, men det fixar sig nog. Som våra lärare säger hela tiden "slappa inte nu, för nu har ni det som jobbigast" jag har precis börjat inse hur mycket vi faktiskt har att göra, och hur kort tid det faktiskt är kvar. Det jag är mest orolig för är det där vindkraftverket som jag aldrig kommer bli färdig med! hahaha!

Vad är meningen med detta när inte ens meningen har en mening?
uuh, vad trött jag blir på mig själv.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0