lalala.......................

Har du skolkat? nope ^^
Har du blivit utskälld av läraren? ja, speciellt i 0-5 hihihihihihiihihih.
Har du glömt att göra läxan?många gånger ;p
Är du duktig i skolan? helt okej antar jag. :)
Fått MVG? nej ^^
Sämsta läraren på skolan just nu? vet inte................
Fuskat på ett prov? nej
Bästa läraren just nu? världens bästa anki, vem annars?
Roligaste läraren? haha per, han har så dålig humor!
Segaste läraren? ... odd!
Längsta dagen du har? 15:20
När slutar du på fredagar? 14:20
Dina klassföreståndare? Carro och Per
Vilken färg på ditt skåp? Blått tror jag?
Vad åt du idag? något äckligt. xD
Vilka äter du med på lunchen? tilda å paulina, sen med killarna i klassen eller emilia fanny alice å marika. :)
Åt du på cafét idag? nej ^^
vilket äre roligaste ämnet? syslöjd. ♥
Hur många pennor har du i ditt skåp/bänk/låda: tror inte jag har någon i mitt skåp för jag använder inte det...............

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0