Jag och Albin suger!!

Albin: Martina... Vi har fått bra resultat på ett tyska-prov en gång, och det var förra gången!

Man kan säga att i 6an satt jag med Fb och softade... Riktigt nice!
I 7an satt jag, Tom, Albin, Johan och Adam och lyssnade på "älskade ängel" och gjorde allt vi inte skulle göra. Vi orkade verkligen inte lyssna på Cissi (hette hon då? ;o) för hon var tråkig.
I 8an började jag fatta tyska och blev jätte förvånad när jag fick g! HAHA.
I 9an så kan jag ha vg, men lotta vill inte berätta förens v.50 ..............

Lotta: Om ni kämpar det sista så kan ni få bättre betyg!
jag: menar du att jag kan få vg? :o
Lotta: du kanske redan har det? ;)
jag: MVG!!!!!!!!

YEAH 8DDDD

__________________________________________________

ppspspsps, jag sitter och tänker på när Emilias stol gick sönder hemma hos Alice HAHAHA

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0