jag hatar mig själv, för jag e patetisk

Underbar sista dag på lovet! Jag behövde verkligen den här dagen känner jag.

Vid 1 tiden kom Martin till mig så kolla vi på tv till typ 10 över 2 då vi cyklar in till stan och möter Tilda. Då drar vi och kollar på sammys äventyr. jag och Tilda skratta ganska mkt, vet inte om bäck gjorde de, det hördes inte iaf. ;) sen stack vi och käka pizza. har ätit för mkt pizza detta lovet känner jag... pizza gubben skämta om att han tänkte ge martin stryk för att han spillde cola! HAHA. sen gick vi runt i en timme å sen drog vi och kolla på i rymden finns inga känslor. före den börja så satt vi biosalongen å då mata martin å tilda mig med bilar ?! haha! dom missade min mun lite då och då, men de va kul. å filmen ÄGDE! fan va vi skratta. xD se den om ni inte har gjort det! jag brukar inte ens gilla svenska filmer... men iaf, sen följde jag martin en bit hem å sedan cykla jag hem å duscha.

nu ska jag få john att fatta en skoluppgift å sedan blir det SOVA.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0