Jag behöver dig mer än jag älskar dig, och jag älskar dig så himla mycket.

Kom hem från skolan ganska snabbt idag. Det var för kallt för att stå och snacka så jag och tilda drog direkt. När jag kom hem tog jag fram pepparkakor och cola. Så jävla gött.

I skolan började vi med slöjd. Jag och Paulina spikade upp tavor i vårat klassrum, haha! Fett grymma!
Sen hade vi so. Vi lekte första världskriget ?! Jag var en ubåt och var med Marcus som var Tyskland... Haha! Det var jävligt jobbigt att försöka sitta still och lyssna på golvet...
Sen hade vi Svenska prov. Jag hoppas det gick bra... Jag tror iaf det gjorde det... ;)
Sen hade vi tyska. Vi kollar på sound of music eller vad den nu heter ?! Jag och Carl satt mest och sa "döda mig, den här filmen är bara pinsam... , Den här filmen är typ för små barn eller jävligt gamla människor osv" haha! Den suger verkligen.

Nu sitter jag i mitt varma hus och fryser... Emil har även berättat om en film han tycker är bra, och vad handlar den om? JO ANDRA VÄRLDSKRIGET. JAG HATAR DOM TVÅ KRIGEN OCH BRYR MIG INTE OM DOM! ;o Eller jo klart jag gör, men dom tråkar ut mig... Hitler va ju typ den mest idiotiska människan som någonsin funnits.. Filmen heter iaf windtalkers och Emil och pappa har kollat på den några gånger eftersom vi kan hyra den på tv;n och nu vill Emil sätta på den.
pspsps, Tilda, du och Emil har samma filmsmak.

Nu ska jag tvinga Emil att hyra sex and the city 2 och inte windtalkers!!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0