Jag är så jävla uttråkad.

kärlek
är du kär? - nej det kan jag la inte påstå
i vem isåfall? - ...
har du dumpat någon? - yes...
har du blivit dumpad? - mm...
hur många förhållanden har du haft? - Asså... många, men det är la 3 jag tar seriöst...
har du verkligen varit kär? - yes.
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - nä
är du rädd för kärleken? - jag är livrädd för den, men kan inte leva utan den.

badgirl / badboy
har du rökt? - bara testat
har du varit full vid fel tidpunkt? - nej
har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? - nej
har du varit otrogen? - aldrig!
har du haft sex offentligt? - nepp
har du haft camsex? - haha nä
har du spelat klädpoker? - haha aa
tycker du att det är coolt att supa? nej verkligen inte

utseende
hur lång är du? - 160 något
ögonfärg? - grön-gul
hårfärg? - svart/rött O________________O
stil? - jag vet inte... ;o
är du nöjd med ditt utseende? - nope
är du mogen?- haha, ibland

fritid
du har varit på läger? - hmm... kanske
du skriver låtar/dikter? -nej ^^
du kör handboll/basket?  - nej
du kör fotboll/innebandy? - nej
du är ofta med kompisar? - jadå. :) speciellt på loven!

du tycker om att
[x] kramas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[/] lyssna på musik i hörlurar
[/] vara på stan
[/] vara ensam
[x] vara med kompisar
[/] att vara kär
[/] vara i skolan
[x] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film


du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] din röv 
[ ] dina bröst 
[ ] din snopp 
[ ] din mage
[/] dina ögon 
[ ] ditt hår
[ ] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[ ] ben
[x] dina tänder
[ ] händer
[x] fötter
[ ] hela alltet
[/] ditt liv
[x] dina vänner
[x] din familj


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0