Jag är så bäst att alla andra är bra.

Jag börjar känna att klockan börjar bli mycket och att det är dags för mig att sova. Tilda kommer döda mig om jag försover mig...
Men jag kände mig tvungen att berätta min mardröm om emo tilda för challe. (CHALLE, RIKARD OCH VIKTOR VAROCKSÅ MED I DRÖMMEN :s) ... Den var skit hemsk och jag började gråta när jag vaknade! haha.

Imorgon blir det gymnasiemässa med 9orna, på lördag barnvakt, å söndag rikard! :)

Sen på första advent ska vi fömodligen till mina kusiner och ha det jävligt mysigt. Senast jag var hos dom var 2009 när dom bodde i världens största hus. Sen flyttade dom och då har jag inte hunnit komma dit och hälsa på, så det ska bli nice.
Men självklart har dom varit här, och så har vi träffats hos farmor och min faster! Jag älskar min släkt! haha. Goa människor, med jävligt rolig humor!

Nej du, nu ska jag göra något... sen ska jag sova. TYP.
HEJDÅ OCH GODNATT!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0