Hey boy, I really wanna be with you

so - Vi skulle lägga händelse i ordning 2 och 2. Jag och Oscar var inte så bra på att sammarbeta. Allt han sa var typ "bebisbajs" ... Men vi fick iaf 6/16 rätt! Riktigt bra tycker jag! ;)

no - Vi kollade på en film om den där bomben som USA släppte i hiroshima. Inte så intressant precis...

matte - jag och coffe löste en massa uppgifter. Skala är nog det enda jag och Coffe kan hjälpa varandra på... Men det var en soft lektion! Det roligaste var typ när Carro anklagade Coffe för att ha gjort Adam förvirrad... hahaha! Adam förtjänade det! :D

engelska - Jag, Paulina och John fick sätta oss utanför slöjdsalarna och läsa... Jätte tråkigt, och Carro kom och klagade flera gånger på att vi inte var tysta. haha! Sen läste jag ut min bok, som var jävligt sjuk, så nu ska jag skriva någon bok sak... Men det får vänta tills engelska lektionen på onsdag! Fick även 68 rätt på det där provet. (y) Godkänt var 33 eller något?? GÖTTTTTT.

RIKARD ÄR BRA! ;o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0