HEEEEEEEELT seriösa svar!

Är du singel? - japp.
Den lyckligaste tiden i ditt liv - Jag vet, men inget jag orkar dela med mig om just nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja!
Har du varit kär i någon? ja det har jag.
Sover du hellre ensam eller med någon? - med någon.
skolan - är inte nice.
Har du varit i skolan idag? - Det är söndag så nej.
Hur mår du just nu ? - jag mår bara bra!
Har du piercat dig ? - japp  
Vad är klockan nu? - 17.15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, fb, youtube, blogg
Är du kär just nu? - jag är inte kär.
Har du kysst någon idag? - nej det har jag inte.
Har du ett förhållande? - om jag är singel har jag la inget förhållande eller? Vem har gjort dessa frågorna?
Har du varit otrogen och om ja, varför? - aldrig.
Är du romantisk? - Jag vet inte, fråga någon annan!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Jag skulle aldrig göra något sånt med mening.
Är du svårflörtad? - Jag kan vara det.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Om vi snackar om 0-2 så MARCUS JYSKY!
Hur länge höll det? - eh... inte en aning!
Har du nångång slagit någon du tyckt om? - japp
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - detta testet suger. Jag har aldrig varit otrogen, så jag har verkligen inte varit tsm med två st samtidigt. *suck*
Är du en bra pojk/flickvän? - fråga någon annan!
Vem låg du senast bredvid (av det m könet) - Rikard

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Det spelar absolut ingen roll, personligheten är viktigare än stilen.
Vännskap eller kärlek? - vänskap är en slags kärlek!
Gillar du någon nu?- Jag vet inte...
Vem krama du senast? - känner mig dålig nu... Men charlie kanske?
Har du någonsin rökt?
-  bara testat .
När rökte du senast? - ...
Tycker du dom här frågorna är jobbiga?
- ja
Har du varit ärlig?- ja det har jag!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0