HAHAHAHAHA ABDI VA I SKOLAN IDAG :DDDD

Sharmarke sa till Abdi att krama mig och Tilda men han våga inte (HAHAHA, det var ju några år sedan vi träffades) och bara för att han inte våga skrek Sharmarke att Abdi gillade killar och det var jävligt roligt! Abdi hotade med att ge Sharmarke stryk och det tyckte Abdul var kul. Jävligt kul! :D




pspsps, på första rasten innan så var jag, Tilda, Paulina och Wikki i vårat klassrum och så tänkte Tilda slå Wikki men så tog jag henne och gjorde så att hon på något sätt ramla ner på golvet, och då skratta jag så mkt att jag också ramla ner på golvet och då sa Wikki att vi var dom ändå med humor i c-spåret. 8D FETT NICE! sen så halkade tilda så hon ramla, skit kul!!! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0