fredagsmyyyyyyyyyyyys

Skolan var jävligt go idag.

Först blev det en lång engelskalektion full med bögar! haha, nej men jag skrev en historia som självklart handlade om bögar. Jag gillar bögar. Jag tycker att det är modigt att erkänna att man är bög.
Sen hade jag en riktigt rolig svenska lektion. Vivi och Paulina tyckte att min kärlekshistoria blev jätte bra! Tack tjejor, ni är världens gulligaste!
Sen hade jag idrott. Vi dansade... Sainab trampade mig på fötterna och jag och Marika gick in i varandra, annars var det jävligt roligt!
Sen hade jag sång. Felix (8c) sjunger så himla vackert!!! <3 ;))) Nisse sjöng också jävligt bra! Det var en jävligt soft lektion iaf.

pspspsps, fridorna har haft damp hela dan. Jag har ingen aning om vad det är med dom, men jag tror att det är en sjukdom. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0