frågor

Varit medvetslös: ja, inte kul. ;p
Hånglat med nån riktigt ful: hahahaha! ja

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej ^^
Gjort något riktigt dumt: det har la typ alla ;p
Gjort något du verkligen ångrar: kan man la säga...
Blivit full på ett släktkalas: nej xDD
Varit full i skolan: neej xD
Blivit portad ifrån en krog: jag är 15!!
Varit otrogen: aldrig!
Slagit sönder en tv: nej, men jag har tappat en tv en gång hahaha!
Önskat att du var det motsatta könet: nej ;p
Åkt ambulans: yes
Gjort nåt olagligt: aa
Fått din mamma att gråta: aa >_< men längesen!
Slagit ner någon: nej jag e typ.. snäll? ;)
Skämts över dina föräldrar: HAHA ja
Skämts över dig själv?: jafan xD
Ätit från en papperskorg: jaa 24/7 ?!
Kissat ner dig av skratt: HHAHAHA OMG nej xD
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Har du bråkat med din pojkvän/flickvän?: jag har ingen nu, men mina ex , ja!
Dricker du: nä
Vem är din bästa vän: tilda
Vad är du mest rädd för : ensamhet
Vilka kläder sover du i: just nu... en jäääävligt mysig pyjamas? xD
Vart vill du gifta dig: hmm... stranden tror jag. :)
Vad hatar du verkligen: falska människor
Varit kär: ja
Är du ett hälsofreak: nej ;D
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?: kanske det kanske...
Är du ensam nu: yes
Vill du gifta dig: om några år ja xD
Vill du ha barn: när jag blir äldre

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: tilda
Såg dig gråta: jag?
Fick dig att gråta: vet inte
Du delade en drink med: .
Du gick på bio med: tilda karl å emil tror jag ^^
Skällde på dig: säkert mamma xD
Du kysste: eh ?!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: nej
Köpt någonting: nej ^^
Varit sjuk: nej
Sjungit: aa, men det är inte bra för min hals så jag vet inte varför ahahaha xD
Saknat någon: ja
Haft sex: nej

JAG HAR:
Digitalkamera: aa
Telefon på rummet: mobil ;)
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej xD
Husdjur: kissekatt
Bra kompisar: super bra!
Tar du receptbelagda mediciner: he-he, japp.
Vem vill du fika med just nu: helt ärligt... ingen xD



SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: nej
När var din första kyss? 100 år sen typ
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? underbart när det fungerar, hemskt om någon e olyckligt kär eller nått sånt...
Har du flashat/strippat nångång? neeej
När kramade du någon sist? innan
Saknar du någon speciell person? yes
Har du svårt för att bli kär? ja!
När kysste/hånglade du med någon sist? venne
Ångrar du det? vet inte

Är du singel? ja

När fick du senast en komplimang? innan
Har du träffat någon internet person? har jag säkert
Har du hånglat med någon av samma kön? ja!!!! ;)


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0