frågor till er mina kära.

HAR DU NÅGONSIN..
snott någons mobiltelefon?: nej?! xD
varit medvetslös?: yes!
hånglat med nån riktigt ful?: haha, jag tyckte la inte det då, men nu tkr jag inte att han är någon skönhet precis ;o
hånglat med fler än 50 personer?: nej
gjort nåt riktigt dumt?: aaaaaaaaaldrig
gjort nåt du verkligen ångrar?: yes baby
blivit full på ett släktkalas?: nope
varit full i skolan?: nej
blivit portad från en krog?: nej xDDD
varit otrogen?: nej verkligen inte. Jag är inte en sån person.
varit full på julafton?: nej!!
varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?: ahah har inte firat nyår efter att jag fyllde 15 så jag kan inte svara på den frågan xD
slagit sönder en tv?: nej ;o
önskat att du var det motsatta könet?: hmm.. det hade varit coolt att testa ;o
varit gravid?: neeeeeeeeeever
fått barn?: nej xD
överdoserat?: 24/7!
åkt ambulans?: ja00
torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: 24/7!!!!!!!!!!!
fått din mamma att gråta?: har jag säkert :///
blivit polisanmäld?: nej ^^
slagit ner någon?: aa klart. ;)
slagit någon blodig?: aa, slår tilda blodig varje dag!
skämts över dina föräldrar?: typ xDDD
skämts över din bästa kompis?: aldrig!
skämts över dig själv?: ja
ätit från en papperskorg?: euw, nej
sagt "jag älskar dig" och menat det?: yes
bråkat med ditt husdjur? : haha, ja xD
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?: Ja!


SENASTE PERSONEN SOM..
sov i din säng: jag? ;o
såg dig gråta: jag?
fick dig att gråta: vet inte
du delade en drink med: -
du gick på bio med: tilda å martin
skällde på dig: pappa kanske
skickade ett e-mail till dig: facebook
kysste dig: haha, dedu


STUFF..
tar du droger: nej
vem är din bästa vän: tilda
vad är du mest rädd för: maskar, larver och ensamhet
vilka kläder sover du i: det är olika
vart vill du gifta dig: stranden typ ;)
vem hatar du verkligen: KARL! ;) (han sitter bredvid mig och luktar apa :D)
varit kär: yes
kär just nu: inte kär
kör du bil: vi sitter i samma bil / tilda
har du ett jobb: nej ..........
gillar du att ha folk omkring dig: ibland
är du ett hälsofreak: nej


EXTRA STUFF..
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: vet inte
vill du gifta dig: aaaa
vill du ha barn: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


FAVORIT...
rum i huset: mitt typ... bara för att det är mitt
typ av musik: det är olika faktiskt...
månad: älskar juni juli och augusti bara för att det är sommar!


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
gråtit: nej
köpt någonting: nej
varit sjuk: nej
sjungit: ja
sagt "jag älskar dig"?: ja
träffat någon ny: nej
saknat någon: ja
kramat någon: ja
kysst någon: nej
haft sex: nej


SENASTE..
låt du hörde: Higher - Taio Cruz
dricka du köpte: din mamma dricka
sak du stal: jag är ingen tjuv?!
mat du åt: pommeeeeeeeeeeesssssssss
gången du åt en 7-Eleven korv: eh?


HAR DU..
mobil?: aa
telefon på rummet?: berors på ifall jag tar in den där ;););););)
egen dator?: yes
husdjur?: 1 katt
bra kompisar?: ohja
tar du receptbelagda mediciner?: ja!
varför då?: för att jag inte är frisk?!
vem vill du fika med just nu?: din mamma!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0