fråge sak.

Har du någonsin:
Varit medvetslös? yes!
Tackat nej till samlag: ja ^^
Hånglat med nån riktigt ful: det är typ elakt att säga att någon e ful....
Hånglat med fler än 50 pers: nej ^^
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: på en lek vi körde en gång haha fyfan xD

Gjort något riktigt dumt: yesbox.
Gjort något du verkligen ångrar: ja :p
Varit nykter på nyårsafton: Ja? XDDD
Åkt ambulans: Ja. brummmmmbrummmmmmmm
Har du gjort något olagligt: ja xD
Fått din mamma att gråta: gråta av skratt? nej men ibland när jag å mamma bråkar så börjar båda gråta hahah xD
Blivit polisanmäld: nej ^^
Slagit ner någon: nej :)
Skämts över dina föräldrar: aa xDDD
Skämts över dig själv: jaa ;o
Sagt jag älskar dig och menat det: ja...
Bråkat med din flickvän/pojkvän: jag har ingen nu, men med mina ex, ja..
Tar du droger: JAAAAAAAAAA <3<3<3<3<3
Dricker du?: man måste dricka för att leva?
Vilka kläder sover du i: olika :)
Vad hatar du verkligen: ikke ärliga människor, falska människor
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
kan ha hänt ...
Är du ensam nu: ensam i mitt rum ;)
Vill du gifta dig: när jag är stooooooor
Vill du ha barn: yes!

Senaste Personen Som:

Sov i din säng: min katt? ;) haha! nej men rikard tror jag faktiskt ;ooo
Såg dig gråta: mamma typ
Fick dig att gråta: dedu
Du delade en drink med: ...
Skällde på dig: mina föräldrar antar jag xD

De Senaste 48 Timmana Har Du?
Gråtit: nej
Kramat någon: aa
Pussat någon: nej
Köpt någonting: Aa ;o
Sjungit: Ja

Har jag:
Digitalkamera: yes!
Telefon på rummet: mobil 8D ;)
Mobil: hahaha ja
Egen dator: yes
Könssjukdom: nej xD
Husdjur: katt
Bra kompisar: underbara!
Tar du receptbelagda mediciner: yes!
Vem vill du fika med just nu: tomten ♥


Kärlek Och Sånt:


Hur gammal var den äldsta du kysst? 93;a tror jag :)
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2.
Vad tycker du om kärlek: jadu... det är underbart när  det funkar, men sjukt hemskt om det inte gör det!
Har du flashat/strippat nångång? varje dag förfan!
När kramade du någon sist? igår :)
Saknar du någon speciell person: ja
Har du svårt för att bli kär? ja det har jag . ^^
När kysste/hånglade du med någon sist? venne
Ångrar du det? vet inte?? xDDD
När fick du senast en komplimang?
innan! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0