:/

Som några utav er säkert märkte så skrev jag "R.I.P Sture" och Sture är mina barndomsvänners pappa. Anna och Emma som några utav er faktiskt känner. Han hade varit sjuk länge och har nu dött då som ni kanske förstått.

Jag hade tänkt hålla detta utanför bloggen eftersom det är jobbigt för mig, och hans familj, även om det inte är ofta som dom läser min blogg... Men eftersom jag ska på begravning på onsdag så är det lika bra att ni vet så att ni slipper fråga.

Asså, jag, Anna, Emma och Johanna var skit bra vänner när vi var små och var varje dag, och har alltså ganska bra kontakt med varandras föräldrar. Våra föräldrar ser oss 4 som syskon, och det skulle bara kännas fel om jag inte gick på Stures begravning för han har ändå varit en del i mitt liv på ett sätt.





Anna, Emma och jag för några år sedan.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0