.†.

Okej jag orkar bara inte. Jag orkar inte med mig själv. Jag orkar inte med att ha det såhär. Jag är så jävla trött på att må såhär. Jag är så jävla trött på allt som har med mig att göra. Jag lurar mig själv att jag mår bra hela tiden, men det gör jag verkligen inte. Jag fattar inte varför jag inte bara kan få må bra, och vara riktigt glad precis som förut.

Jag är så trött på mig själv att det inte är sant. Jag äcklas verkligen av mig själv. Jag är så trött på när folk berättar för mig vad jag har gjort för fel, för tro mig, jag vet redan vad jag har gjort för fel.

Att alltid försöka dölja den smärtan som jag faktiskt känner är ett jävla helvete. Den smärtan gör så att jag inte kan somna. Jag tänker på det hela tiden. Allt spelas upp framför mina ögon om och om igen. Ni förstår verkligen inte hur hemskt det faktiskt är.

Just nu skulle jag behöva min gammel farmors syster, men hon dog för några år sedan. Hon var seriöst den smartaste människan jag någonsin kännt, och jag saknar henne så jävla mycket. Hon hade dom bästa råden någonsin.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag vill bara bort härifrån.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 ://

2010-11-10 @ 08:06:30
Postat av: eviz

älskling du kan alltid prata med mig <3

2010-11-10 @ 19:54:26
URL: http://evizulandin.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0