..

Jag är inte den där tjejen som går på fest för att dricka och träffa killar. Vet ni varför? Jo för jag dricker inte, och jag gillar inte killar som beter sig som idioter.

Vissa killar är hur gulliga och söta som helst, och det är nog såna killar jag faller för antar jag.

Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som går på fest varje helg och super sig full. Jag försöker faktiskt hålla mig borta från såna killar.

Jag vet lika väl som ni att vissa tjejer kan vara riktiga idioter. Tyvärr så är det ju inte bara killar som beter sig som svin, utan tjejer gör också det.

Säger man att man gillar någon ska man inte kunna sluta gilla den efter 1-2 veckor för då har du nog aldrig gillat personen.

Jag är trött på människor som säger ”när ska du skaffa ny pojkvän då?” … Jag vet inte om jag är redo för en ny pojkvän. Eller jo klart jag är, men jag är så mycket räddare för att ha pojkvän nu än jag någonsin varit förut.

Snälla sluta fråga om jag saknar Marcus, och sluta fråga hur jag mår, för jag tror ni kan svaret på båda dom frågorna.

När ni ändå håller på så kan ni sluta fråga om jag gillar Viktor också.

Tack.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0