En lyckad onsdag. :)

Först hade vi matte... Inte speciellt roligt...
jag: vem sitter här? *pekar på platsen bredvid*
ff: albin
jag: jaha, kyckling xD
joel: *sitter bakom och har hört allt* hahahahahahahaha!
hahaha, så jävla go kille! xD

Sen lyssnade vi på Lars (?) .. Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde, men vissa saker äcklade mig! hahaha, typ det där med att skära upp människor, dra ut revbenen och hälla salt i såret. fyfan!

På middagsrasten stack Paulina och snacka med Alex så jag satt och spelade med Rikard... Jag suger, men börjar bli bättre och snart kommer jag slå honom på det jävla spelet! ;)

Sen hade vi matte igen... jag och Paulina snackade lite skit och sånt, sen jobbade vi lite också. Snart klar med pröva dig själv, göttttttt. 8D

Sen hade vi idrott. Vi skulle dansa någon dans och jag kände mig som ett frågetecken... Det var iaf kul när jag, Ff och Joel skulle typ "dansa" tsm. Frida var skit bra på att räkna! hahaha.

Sen hade vi engelska. Jag och John dampade på spotify, och det slutade med att jag fixade det grym som jag är!

Påvägen hem berättade Emil att i slutet av 7an (när han gick i 7an asså) så hade nisse sagt "du är lika bra på att skriva som din syster" och eftersom jag hag vg i svenska så antar jag att det är något bra. ;) kändes iaf skönt att höra att jag är bra på någonting haha! :D

Kan lägga ut en sak jag skrev på en av Nisses lektioner snart. Men kom ihåg att jag inte valde vad den skulle handla om och jag ville ha ett "lyckligt slut" och jag fick använda paulinas namn! xD

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0