Ditt hjärta pumpar blod, mitt hjärta pumpar kärlek.

Sitter här och gråter för att jag är så jävla glad. Hur normalt är det liksom?
Om inte jag hade mitt liv skulle jag fan kunde döda för att få det! Det är så himla underbart.
Även om jag ska på begravning imorgon och sitta och lipa som jag vet inte vad, så sitter jag och ler just nu.
Jag är så himla tacksam över att jag har det livet jag har och inget annat.

Sen vill jag faktiskt säga tack till Tilda, Paulina, Emilia och Fanny som kom in i mitt liv när jag behövde det som mest! (Tilda har ju varit i mitt liv jävligt länge men hon får ett tack ändå!) Trodde aldrig att jag skulle kunna sluta vara deprimerad, men dom fick mig att må så jävla bra!

Sen ska Rikard, Viktor och Challe ha tre biffiga tack också!




I skolan idag!
Tilda: Martina! stava till karusell!
jag: K-A-R-U-E-L-L
tom: Men s:et då?
jag: visstfan... Det sitter mellan 2 bokstäver... K-A-R-U-S-S-S-S-E-L-L

Mycket bra är jag på att stava! ;)





LIVET LEKER! :D
Ta hand om er. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0