Dagens skrattanfall :D

hahaa! Det är många som har frågat om mina syskon och föräldrar inte tycker att det är konstigt att jag färgar håret så ofta, får det mesta jag vill ha och såna saker!

Men nu är det såhär att jag färgar håret när jag själv vill eftersom att det är mitt hår. Ni behöver inte vara oroliga.
Och sen att jag ska få allt jag vill ha?! Vafan är det för skitsnack?! HAHAHA! Det är såhär att vill jag ha ny mobil önskar jag mig det i födelsedagspresent eller julklapp, samma sak med massa andra saker, men mina föräldrar betalar mina kläder och alla andra saker som jag äger, men det är för att Emil får en massa saker till sin dator och då får jag det istället! Mina storasyskon tycker att jag är jätte bortskämd, men dom är inte så fattiga på kläder och sånt dom heller. ;) Men jag får långt ifrån allt jag vill ha.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0