Bara jag som gillar jul?

Hejsan!

Först var jag i stan med mamma och Sara. Sara köpte en jävla massa saker medans jag nöjde mig med ett par byxor och en tröja. Vi träffade även på Inge (mammas jobbarkompis) som jag och Frida praoade med! Haha, han är knäpp. Det var han som lurade i oss i en container... trevligt som bara den!!
Sen åkte vi då hem som ni kanske förstår. Då spelade jag yatzy med Sara en stund sedan drog jag och pappa till min farbror och firade advent med mina kära släkt. Skit mysigt var det! Skrattade sjukt mycket. Härligt att man har så go släkt. Det bästa är att alla har samma humor som jag och pappa! Underbart!

Nu är det såhär att det står ett paket hårfärg och väntar på mig i badrummet, men jag vet inte om jag ska färga det ikväll eller imorgon... Aja, det märker vi.

Juuul!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0