Att släppa någon du älskar fri är bara fegt.

vadå död?

Jag är så jävla trött, för att jag aldrig somnade inatt. >_< I skolan skrattade jag och gjorde fel hela tiden!

So - jag stavade fel på typ alla ord jag skrev. :s fett jobbigt, men lite smått roande. xD
no - jag gjorde ingenting för Kalle och John skulle hjälpa mig, men dom gjorde aldrig det för istället hjälpte jag dom och Oscar... INTE BRA!
matte - jag skulle skriva bokstaven R men råkade istället skriva B två gånger i rad, och då funderar jag faktiskt på vad fan jag tänker med på lektionerna...
engelska - jag tilda paulina och john satte oss i soffan i c-spåret. Trodde jag skulle somna ett tag för jag låg så skönt! HAHA.

När jag kom hem så kom mina älskade systrar (och ungarna) hit. Vi kollade på tv, målade och skrev önstelistor! haha. Vi åt oss även tjock på bullar... gott!

nu ska jag snart ta ett bad, och sen försöka bli av med min trötthet och smärta i ryggen. (y)

Ha det bra!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0