älskade ängel!!

Har utvecklingssamtal på torsdag, så jag tänkte att det är bäst att kolla hur jag ligger till på unikum så att jag är beredd på allt, och jag ligger typ bra till i allt! Jag antar att jag behåller mina VGn i Svenska, bild och slöjd, men om jag inte failar nu så kan jag få det i tyska och musik också. (y) GÖTTTTTTTTTTTTTTTT! haha. Musiken kommer jag säkert faila med för jag å Paulina e inte så värst duktiga på jazz eller pop tror jag... (a)

Tyskan kommer jag säkert också faila med, jag orkar typ inte med den! HAHA. Jag suger! Jag har ingen aning om vad vi gör på lektionerna. Jag vet bara att vi kollar på film på tisdagarna. Jag är fett grym, jag vet!



Såhär blir det om man ska snacka med tilda om kärlek...
jag: hjääälp mig!!!
Tilda: Det är du som är bra på kärlek inte jag!!!! :o

HAHAHa, hon är för söt...





Hon är elak den tjejen!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0