9c är sååååå bra.

Slöjd - Jag och Paulina börjar äntligen komma någonstans med våran Dolly Parton! haha. Hon ser läskig ut just nu, men hon kommer bli fett het!! ;)
so - Vi snackade om varför 30 november är en speciell dag typ. churchill föddes och Karl XII typ dog... TREVLIGT!
svenska - vi ska göra något med dom där personerna vi har fått.. ganska trevligt bara att jag inte vet vad jag ska göra! HAAHA :D
tyska - ÄLSKA VÅRA TYSKA LEKTIONER!

*jag sitter bredvid fönstret*
jag: DET ÄR KALLT!! :(
Albin: stäng då? :o
jag: *tittar åt vänster* oj :o Det förklarar en hel del!
Paulina & Albin: HAHAHA så efterbliven!

Det var nice iaf!!

Bilder från denna trevliga dag! ;)


JAG OCH PAULINA HAR GJORT DEN VACKRA TAVLAN!! ;)))))))



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0