<3

Underbar dag!

Dagen har la för det mesta varit full utav skratt. Jag och tilda har kollat på lilo & stitch , bratz, 2 hannah montana avsnitt, några andra disney program, idol och snart ska vi nog sätta på en film. Riktiga tv-nördar har vi varit.

Albin och Tilda kom på att hennes framtida man kommer vara så tjocka så dom kommer behöva 2 badkar... Men då kom jag på att dom aldrig skulle kunna få plats i några badkar utan att dom behöver varsin pool! true true...

Jag har även kört Albins moppe idag. Riktigt kul ska ni veta! Albin och Tilda sa att jag skulle ramla, men jag är så jävla grym , så jag ramlar aldrig! Jag är faktiskt inte det minsta klumpig.
Nej men det gick faktiskt bra...

Om jag orkar lägger jag in bilder på datorn sen...

HEJDÅ.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0