10 saker ni kanske inte visste om mig! :D

1. Jag älskar att ha musik på när jag badar.
2. Så fort jag får ett sugrör så sitter jag och tuggar på det.
3. Jag älskar att kolla på romantiska komedier och skräckfilmer.
4. Jag tycker att det är mysigt att åka bil när det är mörkt ute.
5. Jag har svårt för att bestämma mig.
6. Jag brukar säga till min pappa att han har dålig humor, när jag har exakt samma humor.
7. Jag älskar att lukta på killars wax. haha!
8. Jag köpte en parfym till min bror för att jag skulle kunna sitta och lukta på den.
9. Jag tycker att ormar och ödlor är 2 av världens sötaste djur.
10. Jag stör mig på folk som säger att dom vill dö när dom inte har någon anledning till det. (om dom är seriösa då såklart)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0