visste ni detta?! ;)

Vem i din klass?

har längst hår? Nathalie ^^
vem är längst? Elmer typ.. :o Skit kul att sitta på hans rygg 8DD
har finast ögon? Jag gillar Elins ögon :o skit blå! och Ffs mörkbruna... Men de e många som har fina ögon :o
är kortast? eh... Jag antar att jag å fb e två av dom kortaste xD
har störst fötter? adam typ
är smalast? Tom typ xDDD
är roligast? 8c ♥

bor närmast dig
? Zara tyyyyp ^^



är blondast? FRIDA FALKENSTRÖM!!!
har kille/tjej?
jag, fb, ff, felix å säkert någon mer XD
har coolast mamma? Jag gillar fbs mamma. (a) men Marikas e sjukt grym!
har coolast pappa? Typ jag å fb ! HAHAHA deras jävla humor xD
är latast: Jag Fb och Ff utan tvekan!
använder mest smink?
Frida F XD
är äldst? Marcus



sportar mest? killarna
har mest vinnarskalle? hahaha kalle typ xD
mest datanörd? tom och joel!



Dålig förlorare: Coffe



Jättedålig förlorare: Kalle typ xDDD


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0